شکارچی ارواح
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 72736
تعداد مطالب : 149
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1



وضعيت ياهو چت روم
New Games
پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:, :: 14:37 ::  نويسنده : shervin

عنوان Bleach یکی دیگر از انیمه هایی است که طرفداران زیادی دارد و روند هیجان انگیز مبارزات آن، خیلی ها را به سمت خودش جذب کرده است. این انیمه جزو آن دسته ای قرار می گیرد که دنیای بسیار بزرگ و پر رمز و رازی را برای خودش خلق کرده که سوژه خوبی برای ساخت بازی، به دست بازیسازان می دهد. البته باید به این موضوع هم اشاره کرد که اکنون بازی های متعددی از روی این عنوان ساخته شده اند. بازی جدیدی که قرار است دنیای Bleach را روی کنسول PS3 به نمایش دربیاورد، عنوانی است به نام Bleach: Soul Resurrection که بازیکنان را در نقش شخصیت معروف آن یعنی ایچیگو (Ichigo) قرار می دهد.

پس از پشت سر گذاشتن سال های زیاد و صدها قسمتی که در انیمه روایت شد، ایچیگو قدرت زیادی بدست آورده و به یک Soul Reaper بسیار قدرتمند تبدیل شده است. اکنون او و دوستانش آماده هستند که با ارانکارها (Arrancar) مبارزه کنند. او قدرت یک سامورایی را دارد و با داشتن یک شمشیر قدرتمند می تواند هیجان خاصی را در بازی جدیدی که پیش رو داریم به وجود بیاورد. خط داستانی این عنوان به صورتی طراحی شده که می توان بدون گوش کردن به صحبت های راوی، روند کلی بازی را فهمید. این نسخه از سری بازی های Bleach همانند بازی ناروتو (Naruto) بسیار شبیه به انیمه طراحی شده است. همه چیز در این عنوان رنگ و بوی انیمه را می دهد و باعث شده بازی و انیمه به خوبی در کنار یکدیگر قرار بگیرند و بازیکنان تفاوتی در آن ها حس نکنند.

Soul Resurrection خودش را به ریشه این انیمه محبوب نزدیک کرده تا بازیکنان با فضای عالی ای روبرو باشند. منوهای بازی به صورت 3D طراحی شده اند که شخصیت های مختلف با حالت های متفاوت در آن ها دیده می شوند. پس از اینکه وارد زمین مبارزه شدید، شما با انیمیشن هایی مواجه خواهید شد که بازی را بیش از پیش به انیمه شبیه کرده اند. شخصیت ها با پرش های بسیار بلند در محیط بازی به پرواز درمی آیند و برای مبارزه با حریفشان به قسمت های مختلف می روند. شمشیرها رد انرژی از خود بجا می گذارند و ضربه های ترکیبی فوق العاده سریعی را می توان با آن ها اجرا کرد. بر اساس انیمه، اکثر افراد دارای قدرت هایی هستند که با شخصیت آن ها هماهنگی دارند و رفته رفته با همان خصوصیات قدرت های بیشتری بدست می آورند.

زمانی که ایچیگو قدرت هایش را بدست آورد، شخصیت عجول و بی پروایش او را سریع به سمت جلو هدایت کرد. اوریو (Uryu) شخصیتی آرام دارد و ضربه های از راه دور خوبی می زند. چنین مسائلی دقیقاً در بازی هم وجود دارند و بازیکنان می توانند همان احساس همیشگی را با کنترل شخصیت مورد نظرشان داشته باشند. البته باید به این موضوع هم توجه کرد که روند مبارزه ها در انیمه بسیار ساده به نظر می رسند. در زمان مبارزه ها می توانید Ignition Attack را فعال کنید تا شخصیت بازی در یک Cutscene با حرکات شگفت انگیز هر چیزی که در سر راهش وجود داشته باشد را از بین ببرد.

قابلیتی که شاید شما را به یاد Ultimate Jutsu در بازی های Naruto ساخته CyberConnect 2 بیندازد. سایر حرکاتی که در بازی دیده می شوند نیز بسیار جالب هستند. به طور مثال جاخالی دادن از حمله های دشمن، تنها یک حرکت ساده نیست و شخصیت بازی با انجام این کار، شما را به یاد یک قهرمان افلیج نمی اندازد! شخصیت های بازی با تله پرت های ناگهانی مسیر خود را تغییر می دهند. اوریو می تواند خیلی از ضربه ها را دفاع کند. اما دفاع او تنها به معنی درست کردن یک لایه دفاعی نیست. او شمشیر نور را دور انگشتانش می چرخاند و دشمنان را در حالت دفاعی از بین می برد. سبک Beat-‘Em-Up بازی، آن را شبیه به سری بازی های Dynasty Warriors کرده است. بازیکنان در Soul Resurrection محیط های بسیار بزرگی را پیش رو دارند و با تعداد زیادی از دشمنان مبارزه خواهند کرد.

در زمانی که سری بازی های Dynasty Warriors از پس زمینه های نه چندان خوبی بهره می برند، در این نسخه از سری بازی های Bleach، پس زمینه ها بسیار خوب کار شده اند و با فضای بازی هماهنگی کاملی پیدا کرده اند. تصاویر پس زمینه بازی به صورتی طراحی شده اند که محیط ها بسیار بزرگ به نظر برسند و جزئیات خوبی که برای آن ها طراحی شده به این موضوع کمک زیادی کرده است. روند مبارزات Bleach: Soul Resurrection طوری است که در هر لحظه ارتقاء پیدا می کند. این عنوان شما را به مبارزه های هیجان انگیز انیمه وارد می کند و بازیکنان را از مبارزه ای به مبارزه دیگر می برد تا اینکه بازی به پایان برسد. تنها مشکلی که ممکن است برای خیلی از بازیکن ها در این سبک از بازی ها به وجود بیاید، سطح مهارت آن ها در بازی و روند تسلط بر مبارزه ها است، چرا که سیستم مبارزه در اینگونه بازی ها با سایر عنوان ها تفاوت زیادی دارد. به هر حال قسمت هایی که از این عنوان به نمایش درآمد، بسیار خوب بود و SCEI به خوبی توانسته المان های انیمه را به بازی اضافه کنند. این بازی در تاریخ 2 آگوست بصورت انحصاری برای کنسول PS3 راهی بازار خواهد شد.





 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
 
 
 
لينك باكس پيشرفته لينك من (ثبت رایگان لینک و افزایش بازدید)
لينك باكس هوشمند مهر،افزایش بازدید،لینک باکس،افزایش امار،مهر باکس
افزايش آمار بازديد تک باکس